BaranogluG21 Kızlar gebelikte gyno ferro Demir ilacını kustum . Sizin bildiğiniz kusturmayan bir ilaç var mı?
Elifelbb BaranogluG21 moltefol demır ilacını kullanıyorum çikolata gibi kokuyor ve çikolata esansından yapılıyormuş hassas mideli biri olarak ben memnunum
Zeynepppdyg BaranogluG21 sidefer şaşe öneririm hiçbir yan etkisi yok oldukçada etkili Diğer ilaçlark aylarca kullandım gram demirimde yükselme olmadı (benim şekerimi yükselltiği için başka bir ilaca geçiçem şeker hastasıyım normalde de)
Canisi28 BaranogluG21 ben sinfer kullanıyorum ferro bağırsaklarımk perişan etti kullanamadım doktorum sinfer şase verdi..
Seymoshh BaranogluG21 ben hap kullanamıyorum mesela hiç hamilelik bulantım olmamışken hapı içtiğim anda çıkıyor normaldede kan tedavisi gören biriyim hapı hamile olmasamda yan etkileri beni çok yoruyordu o yüzden şurup kullanıyorum
pinarezgi BaranogluG21 ben ferrum kullanıyorum kabızlık hariç bir yan etkisi olmadı. Ama kişiye göre değişir benim ilk 3 ayım da rahat geçti çünkü
Kub246 BaranogluG21 fertamir kullanıyorum. Suya katılıp içilen toz şeklinde. Büyük bir keyifle içiyorum. Aldığım takviyeler arasında en sevdiğim ilaç diyebilirim
Selyn Doktor ferro vermişti içemedim kusturdu sonra flakon şeklinde sıvı vardı onu da hiç içemedim o da kusturdu. En son ferinject damar yolundan aldım serumla 3 şişe.
Dlr48 BaranogluG21 ben ignesini kullanıyorum haftada bir ferritiin gyno ferro hapı ıcıyordum onunla cok kabız oldum bıraktım oyuzden hos sımdıde hep kabızım ama 😀