p1n2r3 bende 20li haftalarda başlamıştı. İlk enfeksiyon olarak başladı tek kullanımlık şase kullandım geçmedi, antibiyotik başladılar geçmedi bu sürede akıntım çoğaldı süt kesiği gibi ve çok çok fazla oluyordu üstüne kaşıntı başlayınca mantara dönüştüğünğ anladım doktorum fitil yazdı 3 gün arayla 2 kere kullanılan fitilden. Onu kullanınca tamamen içini temizlediği için akıntım daha da çoğaldı kaşıntı geçmezse sirkeyi suda kırdırarak pamuk ile sil dedi. Fitili kullandıktan sonra sirkeye hiç gerek duymadım sirke kokusu rahatsız ediyor diye kullanamadım doğrusu. Doktoruna danış akıntın dediğim gibi süt kesiği gibiyse belirt fitil verir zaten