Kızlar ilk gebeliğimi normal doğum yaptım suni sancı ile doğumum çok rahattı bir sıkıntı olmadı ama sonrasında dikişli olduğum İçin oturamamaya basladım popomda ıkınmaktan meme çıktı ve dikişlerime değdiği için ben 2 ay düzelemedim nerdeyse şimdi ikinci gebeliğim ve korkuyorum tekrar aynı şeyleri Yaşar mıyım acaba o zaman doktorum baskaydı şimdi baska doktorumla henuz bu konuyu konusmadm daha