Sedatadik Başlıkta yazdigim gibi geçen hafta. Gittiğim de böyle bişey yoktu bugün gittim kese etrafında kanama alanı oluşmuş böyle olup düzelen oldu mu
sessizizleyici Sedatadik benimde kese arkasında kanama alanı vardı progestan iğne oldum baya bi sükür suan 34. Haftaya giricez bende hıcbısnyapmadım sadece iğne icim dısarı cıkıyordum arabayla gidip geliyordum sonrasında hep yatış
Sude_Dursun Merhaba ben 5 haftalıkken doktor kese üstünde kanama olduğunu söyledi progestan yazdı sürekli dinlendim sırt üstü hic iş yapmadım 2 hafta sonra gittim bebek 7 haftalik oldu doktor kanama gözükmüyor iyileşmiş dedi insallah sizinde öyle olur üzülmeyin