Merikooo 35+5 haftalık olduk ama aşırı derecede sol kasıgım ve sol bel tarafım agriyo benimle aynı durumu yaşayan varmı neden acaba 😭
Yenianneadayi2208 Merikooo bende öyleydim ve doğum belirtisi olmadığını ve haftaam göre normal olduğunu söylemişti doktorum…siz yine de doktorunuz ile iletişime geçin bilgilendirin kendisini
Kbrra Merikooo benimde oldu o haftalarda sonra geçti şimdi 38 oldum ne ağrı ne bişey var doğurmak istiyoruuuuumm🤭