Vildan1996 Merhaba kızlar ben 36 haftalık oldum vitaminleri halla kulansam mı diye duşunuyorum siz kaç hafta kulandınız yada halla kulanan varmı
Gzm-- Vildan1996 36+2yim evet hala kullaniyorum vitaminleri.hatta dogumdan sonra da devam edicem cunku emzirme doneminde hem süt kalitesi hem kendi bünyem icin gerekli
iremss Vildan1996 doğuma kadar kullanmıştım sadece son haftalarda bebek hızlı kilo alırsa doktor kesmenizi ister Doğum sonrası da başk formda vitamine geçiyosnz ya da aynı vitamine devam ediyosnz