Merhaba kızlar,
Özel izmit kadın ve çocuk tıp merkezinde doğum yapan var mı? Kafamda sorular hastanede yoğun bakım yok Allah korusun bebeğe birşey olsa özel küveze alıp cihan hastanesine yoğun bakıma ambulans ile gidiyor.. burada doğum yapan varsa olumlu olumsuz yaşadıklarını paylaşabilir mi? 31 haftalığım bu saatten sonra da doktorumu değişmek istemiyorum Demet Boyacıdan memnunum çünkü..Eğer hastaneyi değiştireceksem de alikahya devlet hastanesinde doğum yapsam mı diyorum çok kararsız ve kafam karışık bana fikir verir misiniz🤷♀️