mavininhertonuu Ben tuzsuz yapamıyorum gebelikten önce de avucuma döküp yerdim herşeyi bol tuzlu yerim napıcam bilmiyorum azaltayım dedim ama beceremedim çok büyük sorun mu tamamen kesmeli miyim siz ne kadar tuz tüketiyorsunuz
GAPB95 mavininhertonuu hem senin için hem bebek için evet zarar bende çok tuzlu yiyen biriyim herşeyi ama şuan 29+4 gebeyim ve 2 aydı şişiyorum ayaklarım ellerim yüzüm ve azalttım tuzlu şeyler yemiyorum cok fazla yemekleride çok çok az katıyorum canım
Gulsurmeli mavininhertonuu Bende inanılmaz tuzlu yerdim eşim sayesinde azalttım yemekleri birlikte yaptık
ipekveatlas mavininhertonuu evet büyük sorun. tansiyon yükselmesi yapıp gebelik zehirlenmesine kadar gidebilir azaltmalısın bi an önce. ben mesela önceden bi tatlı kaşığı koyuyosam hamilelikte bi çay kaşığı koyuyodum. yumurtama tuz atmıyodum eskiden atardım domates salatalık doğradığımda önceden atardım hamilelikte atmıyodum vs vs
mavininhertonuu GAPB95 Evet zararlı malesef önceden tek olunca sorun etmiyordum ama artık birini daha düşünmek zorundayım o yüzden engel olmam lazım 🤦🏻♀️
mavininhertonuu Gulsurmeli Bende yavaştan azaltmayı bidaha deniyim bari, yemeğe atmasam direk tuz yiyorum bu sefer, tuz konusunda manyağım malesef🤦🏻♀️
mavininhertonuu ipekveatlas Haklısınız yolun başında önlemimi alıp dikkat edicem inşallah🙏🏻 riski çokmuş malesef
Ysgl26 Normalde tükettiğin tuzun yarısını tğket dedi doktorum 24. Hafta itibariyle. Ben zaten tuzu çok kullanmadığım için sıkıntı yaşamadım. Tansiyonunuz yükselir dikkat edin azaltın tuzu.
3babymom Ben de önceden zaten asiri tuketiyodum şuan da aynıyım hatta fazla tüketiyorum engel olamıyorum nasıl durdurabilrm kendimi azaltmak istiyorum ama olmuyor tuza aseriyor gibiyim