Ilk_bebegmm99 Biz hareket halinde veya aktif oldukça bebek hareketlerinde azalma olur. Nedeni ise bebeklerin içinde bulundukları sıvı biz hareket ettikçe sallanır ve bu nedenle uyurlar. Ama biz yatınca veya oturunca uyurken falan ortam sessizliğinden dolayı onlar uyanır ve hareket etmeye oyun oynamaya başlarlar. Sol tarafınıza yan yatın veya çok yorulduğunuz zamanlarda biraz dinlenin. Hareket edecektir. Biraz uzun sürüyor uyanmaları hareket etmeleri. Uzmanlar bu şekilde açıklıyor nedenini, okumuştum araştırmıştım bir ara.🌸😊