Rabialii 27+6 haftalık gebeliğim Bebek kilosu 1080 gram bana az geldi gerçi her çocuğun farklı olur tabikide ama nasıl sizce doktor normal dedi ama çevremdekiler az az deyip duruyor sizlerde nedir durum ?
3babymom Rabialii ben de 21+2 oldm geçen hafta detaylıda 250 Gr dedi hafta olarak 19 görünüyor dedi ama baba kilosu az geldi bence sizinki iyi çünkü bu aydan sonra hızlıca almaya basliyolqr kilodan çok sağlığı önemli en azından sağlıklı olsunlar da napalim elbet alırlar
3oglanannesi Rabialii 27+6 da 1100 dğ benimde hatasıyla uyumlu dedi dr daha 30 dan sonra hızlı kilo alır gayet iyi
Melismelo 3babymom ben 18+2 im bugün 230gram dedi ama belirli bir haftadan sonra zaten hızlı kilo alıyorlar bence
MerveAknc 29 Haftalık olduk dün kontrole gittim bebek kilosunu sordum 1050 dedi normal diye düşünüyorum en fazla 3 kilo doğsa yeter benden iri bir çocuk çıkmaz zaten minyonuz anne baba olarak çok kafaya takmıyorum sağlık olsun 🙏
Lalegulzer @“3oglanannesi” şeker derken anlamadım bir sıkıntımız yok çok şükür doktorumda fazla ya da ekstra bişey demedi gayet iyi dedi Allah’a şükür🥰