Mervedez159 Arkadas belki garip gelicek ama herkese yürüyüş iyi gelir bana yürüyüş hiç iyi gelmiyo ya şişkinlik yapıyo gaz yapıyo benim gibi olan varmı
ayhankubra01 Mervedez159 canım yürüyüş yapmıyorum ama çok hareketliyim bende de şişkinlik çok var bebeğe zarar vericek diye korkuyorum