Huzurrr_13 bende senin gibi oldum. Esimin ve benim ailemizde hiç kız bebek yok anca 3 4 erkekten sonra kızlar geliyor kız yeğen bile yok. Bizde sevgililik zamanından beri hep kız hayali kurduk O yüzden bende en başından beri erkek düşünüyordum, hiç kiza ihtimal bile vermedim neredeyse kesin çok istedik olmaz bizimde diyordum. Cinsiyeti öğrenmek için bile çok heyecanlı değildim soranada zaten erkek olur niye bu kadar merak ediyorsunuz diyodum sanki kendim biliyomusum gibi ruyamdada cinsiyetini doktor erkek diyordu Bi gittim 18. Haftada kiz dedi şok oldum çok şaşırdım ❤ bir kızım olacak şimdi onu bekliyoruz. Sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil