Ayseport Doktorum ilk 3 ay sakatat ve çiğ et yasak dedi zaten çiğ et yemeyiz de sakatat neden bilen var mı
Deletedmom727272 Ya pis olduğu için dedi doktorum.. kokoreç için hak veriyorum ama kelle paça bilemedim açklçası🤤 Yemezsem ölmem diye düşünüp kafamdan kovuyorum bende🙃 Ama andım olsun doğurunca midyesinden kalamarına kokoreçinden kellesine sofra dizicem😂
Ayseport Gorkeminannesi ilk günler kelle paça içtim canım çekti kayınvalidem yarın karın munbar şırdan yapacam dedi doktor da bna yasak dedi 😂