Cansu68 41 haftada dogum oldu sabah kontrol diye geldim 4 cm açılmayla yattım 3 saat içinde suni sanciyla normal dogum yaptım
brcnkrt55 Cansu68 allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻Suni sancı çok kötü oluyor diye duydum doğru mu benimde 39+6 bekliyoruz daha
bebesiveannesi Uzun zamandır 41 hafta görmemiştim buralarda 🥰 Gözünüz aydınn, Allah bağışlasın ♥️ Sağlıkla büyütün bebeğinizi 🌸
Kaysenur123 Cansu68 gözünüz Aydın ☺️ Bebek ne zaman dönmüştü doğum kanalına ne zaman girmişti bizde 39+5 iz hala yukarıda 😌