Seval4120 🙄😓 inanın hep aynı sıkıntılar Rabbime hep dua ettim hamileliğim kolay geçsin diye çünkü gurbetteyim kimse yok yardımcı olucak eşimden hariç Allah razı olsun eşim çok yardımcı olur ama oda çalışıyor nereye kadar yardımcı olucak ilk baslar Cok güzeldi mide bulantıları falan olmadi herşey gayet normaldi 7. Aydan sonra şişmeye başladım ağrılarım oldu ama yine yapıyorum evimin işini zorda olsa kayınvalidem alt katımda oturuyor ama konuşmuyoruz ve aslaa ölsem de kapımı çalmaz napiyosun diye zaten calmasin da ben istemem kendi annem uzakta tek başımayım yani 😂