Ayse_4646 Arkadaşım doğum yaptı doktorlar iyiymiş ama ebeler biraz sıkıntılı dedi 😐 normal doğum için baya direttiler sonrasında bebeği enfeksiyon oldu 1 hafta kuvezde kaldı şimdi ikisi de iyi ☺️ sanciyi odasinda çekti doğumu da odasında oldu duyduğum da şaşırmıştım çatala kadar herşey odasindaydi 👍🏻 yani anlattığı ve gördüğüm bu kadar