Hmomy10 Selam kızlar hastane çıkışlarınızi nereye yaptırdınız ben betusun hediyeliklerine yaptırdım çok da memnun kaldım fikir olması açısından sizlerinde önerilerini bekliyorum almayan arkadaşlara fikir olsun:)
EryaCa Hmomy10 Ben de yaptırılmaması gereken yeri söyleyeyim benim gibi üzülmesin kimse ipekbabyhome diye bir sayfa İnstagram da keşsnlikle berbat uzak durun
Hmomy10 mucizeleriimm ben 10 lu set ve yastik yaptırdım şimdi De bornoz takimi yaptırıyorum aynı yere hastane çıkışı 390 yastik 160 ti yastigin boyutları diğer sayfalara göre çok çok iyi boyutlarını sorduğumda çok küçüktü bu tam beşiği uygun ebatlarda yapılmış takımın kalıpları ve kumaşları da gerçekten çok iyi
EryaCa Hmomy10 Üç hafta oldu ürünümü yollamıyorlar çeşitli bahaneler bence yollamayacaklar zaten insanları kandırıyırlar
yildizk ben instagramnan : Allhomebaby5 sayfasına yaptırdım, tulum, şapka ve ayakkabısıyla 170tl falan oldu (yanlış hatırlamıyorsam) gayet sade ve şık yapıyorlar ve emzik zincirimi de ordan yaptırdım 40tl o da, çok uygun fiyatları👍🏻 tavsiye ederim 🌸