Kızlar iyi aksamlar 23+3 haftaligiz dün detaylı ultrasona girdim çok şükür hersey iyi doktorum haftada iki kez balık her gün Süt içmem gerektiğini söyledi sizler ne sıklıkla yiyorsunuz veya İçiyorsunuz ?
Ben pek Süt içebilen birisi değilim ama sürekli yogurt yiyorum peynir vs. Sizler nasıl yapıyorsunuz