ezgiguzel- Kusmayıp ne yapacakmışsınız acaba? Kusma bir anlık bir şey, tutulmuyor yoksa kusmaktan kimse zevk almıyordur zannımca. Formülü varsa görümceniz söylesin deneyelim 🤦♀️ 4 ay boyunca günde en az 7 8 defa kustum, normalin üzerindeydi bu. Mide bulantısı ilacı alınca da kusuyordum ilacı bıraktım, 6 kilo verdim 😂 bebek beslenir, mümkün olduğunca aç kalmamaya çalışın, cahil insanlara kulak asmayın 🙏