MinikkMucizemmm Kızlar merhabalar. Bebek magneti yaptıran var mı acaba önerebileceğiniz sayfalar var mı? Ve nasıl modeller yaptırdınız fikir olur paylaşırsanız 😇
Tugceakdgn MinikkMucizemmm ben kuzucuklu bi model yaptırdım çok güzel verdiğim herkes çok beğendi şimdi buraya koyayım görün
3babymom MinikkMucizemmm magnet eskide kaldı diye mumluk ve lokumluk yapıyorum evde kendim yapiyorm o tarz biseyler de bakabilirsiniz veya yapabilirseniz kendiniz yapın size de uğraş olur
Berenibeklerken MinikkMucizemmm benim bugün geldi magnetlerim 😄 ben instagram sayfalarına falan güvenemiyorum ya trendyol dan yaptırdım dün sipariş verdim bugün geldi. Çok memnun kaldım valla 50 tanesini 250 tlye yaptırdım.
Mihrimahvuslat MinikkMucizemmm kokulu_tasarım 32 bu sayfadan arkadaşımın bebeğine isimlik yaptırdım çok memnun kaldım magnetleride var bebek için süsler falanda yapıyor
MinikkMucizemmm Mihrimahvuslat çok güzel olmuş bende seviyorum böyle şeyleri güle güle kullanılsın inşAllah
Cananyildiz MinikkMucizemmm ben balon açacak düşünüyorum simdilik, istenilen temada yapılıyor. Hem insanların isine yarar diye düşündüm seklide hosuma gitti
MinikkMucizemmm Cananyildiz evet öyleleri de var bende bakıyorum ama fikir olsun istedim teşekkür ederim 😊
Gzmnrayd MinikkMucizemmm cikolata atölyesine yaptrdm acicakli magnet tanesi 4 liradan cok uyguna geldi