Kızlar merhaba bu aranıza ikinci katılışım🥰
Birşey sormak istiyorum şimdi ben 28 haftalık hamileyim çok ağrılarım var çalışıyorum ve 32 de iştwn cıkmak istiyorum fakat şu aralar iki üç gün rapor alsam doğum param iptal olurmu yada çalışma haftam uzarmı lütfen yardım edin güzel anneler🥰