muserref02 bilmiyorum ben özele gidiyorum devlette işler nasıl yürüyor bir fikrim yok ama orada da yapılıyordur herhalde böyle bir imkan varsa neden geri tutsunlar insanları değil mi? 😊
Nuraslanklc evet yüzde yüz acısız olursa ıkınmada olmaz herhalde his kaybından ötürü🤷🏻♀️ neden her doğumda yapılmıyor peki?
Aydabu36 isteğe bağlıysa zaten böyle bir şeyi herkes ister herhalde 😅 doğuma girmeden kaç saat evvel veriliyor ki 3 saat sonra etkisi azalmaya başladı dediniz ? Etkisi azalmaya başladığı an hafif sancılarla mı ıkınma yapılması isteniyor doğum öyle mi başlıyor tam olarak
mor_menekse inanın fiyatı hiç sormadım ama oluyordur muhakkak diye düşünüyorum ama ne kadar oluyordur bilmiyorum 🤷🏻♀️ bilenler yazarlar buraya belki …
Ba_momss neyi almadınız anlamadım? Epidural doğumdan memnun kaldınız mı tam olarak nasıl ilerliyor acaba süreç ıkınma ve doğum gerçekleşmesi için herhalde yüzde yüz ağrısız olmuyordur az da olsa ıkınma olması için ağrılı mı oluyor