Hayal123 12 gün oldu spinal olalı
Ben panıklediğim için ve bebeğimin kordonu kısa olduğu için biraz zor oldu Doğumum
Ama sonrasında bebeğimi gördüm odama alınma anımda annem eşim hep yanımda elimi tutuyorlardı
8 saat hareketsiz yattım sonrasında yürüdüm
Yürürken sadece dikişlerim açılır mı açılmaz mı korkusuyla biraz kambur yürüdüm ( bu tamamen benim psikolojimle alakalı bi durumdu)
Kahve su içtim bolca baş ağrısı hiç yaşamadım
Şunu da söyliyim ameliyathaneden cıktıkdan yarım saat sonra ailemle telefonla falan konuştum zorluk yaşamadım :)
Ama lavabo kısmı seni zorlar yüksek ihtimalle
Çünkğ ben klozet kullanmama rağmen hala otururken kalkarken zorlanabılıyorum