Michail genelde evet yatarak geçirdim valla. Eşim işe gitmeden yemek koyuyordu önüme gelene kadar sadece wc ye kalkıyordum ne iş ne temizlik ne yemek hiç bişe yapamadım korktuk çünkü. Böyle olmaz en iyisi ailemin yanına geliyim dedim. 30. Haftadan sonra biraz rahatlamaya başladım dolaştım ayaklandım 34.haftaya geçtik bugün şimdi biraz ağrım ve açılmam var. Bu hafta gelecek gibi görünüyor. Ama doktorum içimi çok rahatlattı belki küveze bile almayız dedi herşey yolunda korkma dedi. Sende korkma ben sorunlar çıktığı gün Allah büyük Allah ne isterse o olur diye düşünüp tevekkül ettim. Çok şükür bu haftaları gördük. İnşallah bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız. Yatmak sıkıcı yıpratıcı ama içinde ki minik elleri düşün bu günler geçici❤️