Merhaba kızlar konuya nasıl gireceğimi bilemiyorum utanıyorumda biraz ama birşey sormak istiyorum ..
Sürekli yoğun beyaz sıvı akıntım var ve hani af edesiniz sanki regl olmuşum ki ıslaklık hissediyorum . Sizce bu bir hamilelik belirtisi olabilir mi? Daha adetime 9 günüm var ..