Nursahyk sezeryan olacaksa spinal yaparlar, spinalde his olmuyor diye biliyorum hissedilen şey sadece hafif çekiştirme hissi falanmış ama bebek alındıktan sonra dikiş kısmında çoğu doktor sakinleştirici verdiriyor hastaya panik yapmasın heyecanlanmasın diye, o yüzden sıkıntı yapmayın hiç 😊