Kris doktorum ilk 3 ay kesinlikle boya YOk demişti bana. Sonrasında da ablam vicdan yaptırdı. Çocuğa birşey olsa boyadan bileceksin o yüzden bekle dedi. (Ablam uzman doktor bu arada) 30.haftadayım ve hiç boyamadım. Doğumdan 1 hafta önce filan boyamayı düşünüyorum. Bebek benden alacağını almış olacak çünkü.