xarasmomx ben de yaşadım o haftalarda. Doktoruma söyledim hamilelikten oluyormuş sinirlere baskı olduğunu söyledi. Bana d vitamini verdi devit3 günde 10 damla. Ekmeğe damlatıp yiyorum. Çok etkisini gördüm. Haftalar ilerledikçe tekrar oldu damla tek başına işe yaramıyor gibiydi doktorum da osteozinc hap verdi 35₺ sigorta karşılamıyor. Kalsiyum magnezyum var içinde onu içiyorum damla ile birlikte. Çok ayakta kaldığımda yorulunca oluyor artık sadece. Bir de yine geçmezse rahatlatması için arnica krem diye bir krem yazmıştı ama onu almadım. Gerek kalmadı.