Kızlar bu gün doğum için gün almaya gittim bebiş kilo almıyor dedi doktor kilo alımı durmuş salı günü alalım dedi kan testlerimi aldı cuma günü görüşelim dedi ama kanda enfeksiyonum çıkmış 75 lerde falan böyle olupta doğuma alınan varmı yani enfeksiyon olduğu için doğum yaparmi acaba doktor uzun zamandır enfeksiyonum var yeşil akıntım hiç bitmemesine rağmen idrar da bazen çıkıyor bazen çıkmıyor birşey olurmu acaba 🙏