kubramomm Kızlar kaçıncı haftalarınızdasınız neler aşerdiniz? Ben 16+3 haftadyım, kiraz aşermiştim çok şükür o da daha yenice çıktı,kavuştuk kirazımıza😁🍒 Sizler neler aşerdiniz🥰
Deletedmom83940 kubramomm 7+2 yiz valla sürekli canım bişey istiyor bu aşermek mi bilmiyorum ama hamile olduğumu öğrenmeden önce bizim buralarda olan galdirik var turşusunu aşermiştim 😂
Blossoomm kubramomm ekşi olan herşey ilk trabzon ekşi ekmek istemişti canım şükür yedim sonra çağla erik vişne felan da dolapta vardı Allaha şükür 🤲🏻🤭 ve salatalık ama bostandan onu da rüyam da çok yedim 15haftalık hamileyim bunlar ilk zamanlarımda cnımın istedikleri😅
Shrbnkrdi kubramomm allah hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin bende 6 haftalık hamileyim kara dut aşerdim ilk olarak bide ışgın aşerdim antalyada bulamamıstım kargoyla geldi cok farklı birşeymiş heran aklında oluyo yemessen aklımdan cıkmıycakmış gibiydi😁😁
Deletedmom7373700 kubramomm kimsenin canı çekmesin ya korkuyorum yazarken 😂 limon istiyor canım sürekli böyle bol tuzla 😂 bide sürekli erik. Günlük 1 kilo yiyorum 1 haftadır. Bana mısın demiyo ölecem artık 😂
kubramomm Deletedmom83940 Ay valla benim rüyalarıma giriyordu🥰 hatta bır kere canım çok istiyor soyle sulu sulu yemek istiyorum diye eşime anlatırken resmen salyam akmıştı😂
kubramomm Blossoomm ayy kiz sen baya şey aşermişsin😁 çok şükür hepsini de bulup yiyebilmissin şifa olsun bebişe🥰 ben bir tek kiraz aserdim🥰
kubramomm Shrbnkrdi amin canım hepimize sağ salim kucaklarimiza almayı nasip etsin Allah🥰 ne güzel bulabilmiswin benim sormadigim yer kalmamıştı hiçbir yerde bulamamıştım 2 ay sinra kavuştuk minigimle🥳🍒
Deletedmom83940 Blossoomm bende genelde ekşi şeyleri daha çok istiyorum da herkes kız diyor cinsiyete de çooook var
Blossoomm Deletedmom83940 ya bana da öyle diyolar da burda okuyorum hiç belli olmuyor bazen ters köşe yapıyolar sanırım ama ben çikolata tatlı nefret ediyorum nerdeyse kokuları bile çok kötü geliyor ama ekşi şeylere bitiyorum 🤤
Deletedmom7373700 kubramomm yok canım 12. Haftaya girdik daha yeni. Doktora sorcam bu hafta kontrolde. Belki bişey söyler. Bende çok merak ediyorum.
kubramomm Blossoomm hayırlısı olsun canım🥰 sağ salim kucaklarimiza alalım da cinsiyet pek de önemli değil ama insan da sabredemiyor benimde ilk bebişim bende daha bugün öğrendim, ama dün artık valla ben sabredemiyorum yarın doktora diyeceksiniz diyin artık çok merak ediyorum diycem dedim ama bugun ben sormadan o soyledi😁
Deletedmom83940 Blossoomm bende tatlı yemeden duramayan biriydim hamileliğimde aramadım hiç çok nadir