Sdt3456 Eşim kayınvalidemin adını cok koymak istiyor fatma. Bende öykü koymak istiyorum. Çokmu uyumsuz oluyor?
Mor_papatya_ Sdt3456 Bence öykü. Sonuçta aylarca ağrı sızı çatlaklar bulantı kusma derken en çokta anneler hakkediyo isim koymak
Zeynepgl Sdt3456 Üzgünüm ama uyumsuz oluyor Fatma çok eski bir isim canım kayınvaliden hayatta mı neden isterler ben anlamıyorum herkesin annesi babası var herkes sever annesini babasını ama ismini koymak nedir bilmiyorum eşin anlayışlı biriyse kabul etmezdim
Duygunr Ay ikiside kendi başına gayet güzel ve zaten genelde ikinci kısımda kalan isim pek kullanılmıyor yani koy gitsin benimde iki ismim var duygu Çiğdem ama kimse Çiğdem demiyor aileden bir kaç kişi disinda keza bende sorulunca ilk ismimi söylüyorum hep