nbhtcni aynısı oldu canım sınırdan yüksek çıktı 50 mg vermiştim ilk sonra gittim 100 lük içtim 4 saat araylada kan verdim temiz çıktı ve rahatladım ben şeker yüklemesini abartanları saçma buluyorum doktorun yap dediğini insanlar neye göre yapma diyor anlamam yaptırmanı tavsiye ediyorum varsa ortaya çıkar yoksa için rahatlar