Aypoy92 Kızlar selam .39+1 bebek 4kg kanala girmiyor bir türlü . Dr cumartesi tekrar kontrole çağırdı . Normal doğum ve sezeryan olmak üzere iki farklı seçenek sundu . 3.900 kg üzerinde suni sancı verip normal doğumu başlatamıyormuş doğru mu böyle birşey ? Normal doğumu beklemek istiyorum ama bebek sıkılıp kakasını yapıp yiyebiliyormuş bekledikçe .Bir de epidral diye birşeyden bahsetti ama ne olduğunu anlamadım .sizce ne yapayım şaştım kaldım .
hunilimom Aypoy92 epudiral normal doğum da kullanıyor cabin belli bir açıklık gelince iğne vuruluyor ağrı acı hissetmiyorsun beklemekte fayda var kakasını yapar bişe olur sen doktorunu dinle he yine aklında şüphe varsa başka bi doktora görün
Sevdapl Aypoy92 bazı bebekler doğum başlayınca kanala giriyor. Siz evde kendiniz başlatmayı deneyin doğumu. İlişki, sıcak duş, hurma, ahududu yaprağı çayı, squat falan deneyin.
Aypoy92 hunilimom sezeryan da olmuyor mu epidural bir de normal doğumda sancı hissetmeden nasıl ıkınılıyor ki sonuçta epidural sancıyı azaltmak için değil mi
hunilimom Aypoy92 sezeryanda spinal var oda belden aşağıni uyutuyor hissediyormussun ama acimiyormus burda okuduğum kadarı ile bı kısım sancı zamanı ikinamamis ki benim arkadaşım da öyle olmuştu vakumla çekildi kimisi his gitmedi ikindim demiş ebeler diyor zaten ikin diye