Aksama kadar bebegım ıcerde tekmeleyip donup durdu oncekılere gore bugun daha hareketli ve hareketleri daha guclu aksm yemek koyarken bı anda vajınamın sag kısmına bıcak saplanır gıbı agrı gırdı yururken falan acıyo gecmedı 1 2 saattir sımdıde kasıklarımda agrı var ilk gebelıgım kotu bısey mıdır anlayamadım yasayan varsa aranızda ne olduguyla alakalı fikir verebılırmı bu arada 30+2 haftalık gebeyım sımdıden tesekkurler 🙏