Elibo Bkoca 12deyim aşırı uyuyorum akşamları 11 de yatıorum sabah 10 da kalkıorum oda inanın coknacıkıyorum kahvaltı yapıyorum saat 1 de geri uyuyorum 4 e kadar falan geri kalkıorum yapabilirsem iş kafamı kaldırmak ıstemıyorum cok değişik bir uyku yaa
Annesininportakali53 Ben 12+1 haftalik oldum bitirdim mi tam bilmiyorum ama çok şükür güzel geçiyor Rabbım böyle devam ettirsin herkes rahat hamilelik geçirsin inşallah ikili tarama testimizi olduk testimiz temiz çıktı bebisimiz gayet iyi hepimiz sağlıkla kucaklarimiza alalim insallah 🥰
Mlssaseker Annesininportakali53 devlet hastanesinde mi yaptırdınız özelde mi? Bende yaptıracağım araştırmadayım
Srfe Annesininportakali53 Haftaya bizimde ikili tarama olacak 13 hafta falan olmuş olacagız ☺️ Cinsiyet için bir şey dediler mi size ikili taraamada ☺️
Bkoca Elibo benimde okadar çok uykum varki… Ancak benim.uykum kadar enerjik bir kızım var iki yasinda
Bkoca [silindi] çok kolay gelsin. Bende de uyku hali okadar yoğunki hep uyusam . Ancak bir bebeğimdaha var 2yasindaa
Deletedmom727272 Çok şükür yolunda 11+3 olduk ama geçen ufak bir kanamayla yüreğimi hoplattı ama sakince yerinde kalmaya devam ediyor, hiç midem bulantıları vs. yaşamadan gidiyoruz bakalım hepimize mutlu tatlış stressiz bir süreç olsun🙌🏻
Selinayyy Bizde 11 haftaya giricez 2 gün sonra allahin izniyle bulantılarım ve uyku modu hep devam ediyor onun dışında da 9 haftamın başlarında kahverengi kanamam oldu ve progestan başladık çok şükür kanama alanım yok ama akıntıyla birlikte kahverengi leke gelmesi devam ediyor umarım biter ve sonrasında rahat bi şekilde hamileligimi sürdürürüm allahin izniyle
Selinayyy Bkoca Çok şükür daha iyiyim canım çok teşekkür ederim yarin kontrolüm var inşallah bi aksilik yoktur bakalim
Bkoca Mlssaseker masallah güzelim inşallah hep öyle olur. Kolay bir hamilelik ve kolay bir doğum bekler hepimizi
Annesininportakali53 Mlssaseker özelde yaptırdım 3 günde çıktı devlet veya araştırma hastanelerinde yoğunluğa bağlı 7-15 gün sürüyor çıkması 🥰
Izellll Cinsiyeti belli olan yada tahminde bulunulan benim yarın 11 haftalık bitecek doktor kontrolü var tahminde bulunurmu