Merwishozzy benımde cok erken donemde cıkmıtı şekerim. Bi doktora gittim bana da her gun duzenlı açlık tokluk 3 kere ölç demişti diyetisyene yönlermişti. Diyetisyenın dedıklerını yaptım ılk haftalar aynı doktora gidiyodm. Ikıncı kontrolumde bana hemen ınsılun dedı. İçim rahat etmedıgı için başka doktora gittim. Oda erken oldugunu dıyet ve sporla devam et ve ölçümlerine de devam et demıstı. Şimdi 28+5 olduk kadın dogum doktorum aynı hastanede bı doktora gitmemiş önerdi bişey olursa haberleşilebilmesi için ona gittiğimde oda diyetisyene yönlendırdı gene dıyet yürüyüş yaptım düşmedi. En son cumartesı gıttıgımde ınsılun başladı ama gene yuksek gene yuksek degerler. Bugun bende tekrardan gidicem doktora. Bi şekilde geçiyo canım. Moral bozuklugu stres acaip etkiliyomuş şekeri bana doktorum öyle dedı