Benimde 20. Haftadan beri su sınırda. Şuan 33+2 yiz. Doktor her hafta cagiriyo kontrole erken doğum olabilir dedi. Arttırmak için havuç suyuda içtim yok fayda etmedi. Doktor hiç bişey etkilemez dedi bilemiyorum.. inşallah 37 yi görürüz de bebişim kuveze girmez