aynam https://imgyukle.com/i/RFogev https://imgyukle.com/i/RFocX0 hayali bir gölge görüyorum mu yoksa benim hayalim mi kızlar 🙈
Sevdapl aynam idrarı fazla damlatmışsınız da bozulmuş gibi gözüküyor. Başka test varsa elinizde bir daha deneyin bence.
Bet7408 aynam çok az bende görüyorum çünkü benimde ilk testim böyleydi hatta çöpe atmıştım yarın sabah ilk idrarınızla tekrar test yapın ben öyle yapmıştım
aynam Sevdapl tamamdır sabah deneyeceğim ilk idrarla daha net olsun istiyorum inşallah vardır ya ben gölge görünce yıkadım acaba kuruma çizgisi mi diye gidiyor mu diye biraz ondan da kaynaklanıyor görüntü 🙊
mrsperaa aynam canım göremedim ama 😔 yarın sabah ilk idrarla tekrar test yap kaset yapma bence erken gebelik testi yap kaset testlerde daha geç belli oluyor. Yinede sen bilirsin ☺️
aynam mrsperaa inşallah kuzum ya hayırlısıyla yakın zamanda müjdelenelim mide bulantısıyla bir umutlandım ama 2buçuk sene oldu negatife de alıştım artık
mrsperaa aynam bende 2 yıl korunmasız ilk zamanlar adet düzensizliğim vardı o yüzden tutmadı sonra düzene girdi kimyasal oldu bakalım bende senin gibi bekliyorum hayırlısı artık
aynam Eylul2019 ilk kuzum ya bayadır uğraşıyoruz vaktinden önce gelmiyor tabi ben her ay aynı heyecanla bekliyorum 🙊