Kızlar selam,
Ovülasyon testlerimde 2 gün üst üste çift çizgiyi gördüm. 3. Gün silikleşti. Bugün tekrar test yaptım. Çizgi c çizgisinden silik ama hala koyu gözüküyor diğer aylara göre. Yumurtlama gününden sonra kasıklarımda regl olucakmısım gibi geçmeyen bi ağrı var. Ben geçen ay kimyasal yaşadığımda da çatlamadan sonra bu ağrım hiç geçmemişti. Bugğnkü testimin fotosunusa ekliyorum. Çatlama olmuşmu sizce
https://imgyukle.com/i/RFk0Bn