Ebru4077 Yeni doğum yapan eltim var onun çocugunda sarılık görüldü kontrole gittiginde başından geçen.Bilgisi olan varmıı?
Sevdapl Ebru4077 bebeklerin çoğunda görülüyor korkmasın. Sık sık emzirmesi gerekiyor. Emmiyorsa mama versin. İki saatte bir uyuyorsa bile uyandırıp emzirmesi gerekiyor.
Dark Ebru4077 hemen hemen çoğu bebekte oluyor. 2 saatte bir uyandırıp emzirecek. Uyanmiyorsa zorla uyandıracak. Bol bol üstünu soyup güneş ışığı aldırsin. Göz beyazını iyi takip edin çok sararirsa kontrole götürün
Ecemselmaarslan Ebru4077 sık sık 2 saatte bir emzirmek zorunda eğer duymuyorsa mama versin çünkü sarılık kaka ile atilio