Kızlar merhabalar ;
Pko teşhisi konuldu 28 Mart ,1 yıllık evliyim .Çocuğumuz olmadı .INOFOLİC COMBİ adındaki folik asit kullandım .15 Nisanda regl oldum. Bugün 17 Mayıs regl olmam gerekiyordu iki tane erken gebelik testi yaptım .İki si de çok şükür pozitif . Çevredekiler pkolu olup ilk çocukta düşük ihtimali yüksek diyor doğru mu sizce ? Bide size sormak istiyorum pko ile ilk hamilelikte dikkat etmeniz gereken birşey varmı ? Çok yeni daha kan testi vermedim Rabbim size de inşallah nasip etsin 🥰