Elibo MTugba cok geçmiş olsun ama agrıların göre bi corona testi yaptırmalısın. Umarım değildir ama. Genelde coronada agrı cok oluyor.
MTugba Elibo benimde aklıma geldi ama battaniye örttükten sonra agrım geçti. Soğuktan mı sızladı acaba diye düşündüm sonra. Yarın doktoruma söylicem isterse test yaptırırım.