Raze Çarşamba günü 1740di beta bidaha gitmedim doktora biraz beklemek istedim cumartesi gideceğim ama Kızlar göbek deliğinin hemen altında bir ağrı oluyor şişlik ve sertlik var bu normal mi 😑
syagmurr Raze adet olucakmış gibi bir ağrıysa çok normal 10 haftalık oldum hala bana ara ara oluyor ama ilk haftalarda hatta öğrenmeden önce aşırı adet sancısı gibi ağrım vardı
Yarenayb Ben 7 haftalık hamileyim hamileliğin en başından beri devam ediyor karın altında ara ara giren ama çok şiddetli ağrılarım oluyor rahim büyüdüğü için normal dedi doktorumuz. Kanama olmadığı sürece sıkıntı yok😊