Ben 24. Haftada başladım bebek vitaminlerimizi aldığı için kemik ağrısı oluşmasına diye yazılıyor ve kullandığımdan beri kendimi daha dinç hissediyorum ağrılarım iyice azaldı doktor yazmışsa vardır bildiği bence kullanın, sonra bir sıkıntı çıkarsa yazdım neden kullanmadın diyecek diğer kontrolünde sorarsın ağrılarım hafifledi bırakayım mı diye