Deletedmom7373700 Mne22 öyle olsa her erkek senesinde bir ton erkek kız senesinde bir ton kız doğardı alakasız şeyler 😂
JaleTogrul bence alakasi yok kimin etrafinda hangisi coksa o sene diyor, bir birini tutmuyor soylenenler 😂 ama benim oglum olucak 🤭💙
JaleTogrul Nurrr3517 12+3 de kiz denildi .. 17+4de kesin erkek dedi ama dstayliyi bekliyorum .. bende kendi gozlerimle bacak arasini gormeme ragmen burda okuduklarim yuzunden inanamiyorum😂
FilzBck Bebisler merhaba belirtileri öğrenebilirmiyim bende ikiz hamileyim tatlımı çekti hep canin yoksa ekşimi😊
Sumeyye_brgl22 JaleTogrul canım bnde senin haftaların da gittim 14 haftalıkken kız izlenimi veriyor gibi dedi sende kız derken kesin mi dedi yoksa tahmin etti bn alışverişe ufaktan başlamak istiyorum değişir diye korkuyorum
Mne22 JaleTogrul benimde ikili tarama testinde kız dendi sonra erkeğe benzetti haftaya 17 olcaz o zaman netlesir sanırım :)
JaleTogrul Sumeyye_brgl22 60% lik bir tahminde bulunmustu canim ama ben 12 13cu haftalarda yanilma payi cok oluyo diye bisey almamisdim .. cinsiyet olusumu 16da tamamlaniyor sonra pozisyonuda uygunsa pek yanilma olmuyor🙂
Sumeyye_brgl22 JaleTogrul anladım cok tesekkur ederim canım bnde bir ay sonra gideyim o zaman netleşir