ElifKarata sakin ol canım tabi sem şimdiye kadar normale hazırlamışsındır kendini psikolojik olarak. Ben hep belirsizdim nasıl hayırlısıysa öyle olsun normale engel durum olmazsa normal yapayım, bi durum olursa sezeryan olurum farketmez diye düşünüyodum hep. Sende doktoruna bıral riske girme hayırlı doğumların olur inşallah canım