Kızlar benim bulantılarım çok kötüydü bi kaç gündür prilam kullanıyorum şu an fena değil en azından bişeyler yiyebiliyorum ama ağzımda berbat bi tat var naparsam geçmedi delirtcek beni bunu ilaç yapıyo olabilir mi nasıl geçer bu. Bulantı azaldı bu başladı hiç huzurum yok 😣