Kızzzzlaaaar
Nasıl uyuyorsunuz geceleri? Ben sanki ayı gibi yatdığım yerden kalkamıyorum, yatdığım da dönemiyorum. Sol tarafıma yatdığım da da sol tarafımı hiss etmez oluyorum. Gece sabaha kadar 3 5 kez uyanıyorum, tuvalete gitmek ayrı dert…. sizde durumlar ne?
25 hafta bu arada.