_momy_ Keziban32- benim kızım da defne olacak hep derdim kızım olursa defne manevi kıymeti çok iskenderunluyum bizim için çok önemlidir defne
Shzdgn Keziban32- cennet kuşumun ismiydi 😔 çok güzel. her ismin anlamı çok güzel olacak diye birşey yok önemli olan kötü bir anlamı olmaması
MinnieMouse Keziban32- çok hoş bir isim.. arkadaşımın kızının adı ve çok akıllı çok tatlı çok iyi huylu bir kızı var 💕
Nskyhn Keziban32- ben de Defne koyacağım 🐣 yoo aslında bir sürü anlamı var. Hatta Defne diye öğrencim var zaten kızımın ismi de oradan geliyor adı gibi bir kız inşallah evladım onun gibi olur
Nskyhn Keziban32- Mitolojik anlatılardan hareketle güzel, iyi ahlaklı genç kız anlamında olan Defne ismi güzellikle birlikte iffet, temizlik ismin çağrıştırdığı anlamlardır. Bu isim sağduyuyu, iradeyi ve insani değerlere sıkıca bağlanmayı ifade etmektedir