Ozy nedense aklıma hiç kötü bişey getirmedi yazdıklarınız aksine okurken bi hamilenin daha bulantıları bitmiş diye sevindim o dönemden çok çeken biri olarak😍 rabbim meleğinizi sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin aklınıza kötü şeyler getirmeyin siz de Allah’ın izniyle hiç bi sorun yok gibi görünüyo bulantılarınızın kesildiği hafta gayet normal bi hafta 😇